Petak, Januar 07, 2011

Prednost jutarnjeg treninga

Prednosti jutarnjih vežbi


Vežbanje ujutro može povećati nivo energije za ostatak dana. Vežbanje ujutro pokreće metabolizam na isti način kao i doručak. Termalni učinak vežbi (ili aktivnosti) traje najmanje četiri sata nakon završenog termina vežbanja. To povećava ukupnu potrošnju kalorije tokom dana. 8-12 sati pre buđenja, telo se nalazilo u fazi sna, i zavisno od kvaliteti sna, u fazi regeneracije.

 Vežbanje izaziva mikroskopsko kidanje tkiva mišića. Oksidacija se takođe odvija na nivou ćelije, a energija uskladištene u vlaknima mišića biva iskorištena. San je vreme kada telo popravlja nastalu štetu.

 Antioksidanti popravljaju oštećene ćelije. Hrana se vari i pretvara u glukozu. Ujutro, koristite se svežim, popravljenim, i u nekim slučajevima, novim telom. Tokom REM sna, snovi predstavljaju priliku da telo uvežba ili čak naučni novu motornu veštinu - tako da se neke vežbe mnogo lakše izvode nego tokom proteklog treninga zato što ste u suštini imali vremena da vžbate tokom sna.

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me