Petak, Januar 07, 2011

Spartanski 300 program treninga.extremno!!! Nije svako spartanac!!!

Ako smatrate da ste u vrhunskoj formi, ili barem želite proveriti u kakvoj ste formi, imamo za vas jedan tezak "hardcore" program treninga. Radi se o spartanskom 300 programu treninga. Reč spartanski ovde dolazi do izražaja, a brojka 300 označava ukupni broj ponavljanja vežbi u programu.

O čemu se ovde zapravo radi. Ako ste gledali film "300" sa Gerardom Butlerom u glavnoj ulozi niste ne mogli ne videti mišićava i isklesana tiela gotovo svih glumaca u filmu.

U vrlo kratkom vremenu glumačka ekipa je izgradila zavidna tela, a pojedini glumci su imali i 18 kg viška i nisu bili u nekoj naročitoj fizičkoj spremi. Da bi postigli takvo nešto potrebna je neverovatna predanosti i odgovarajuća ishrana.

Ako tamanite fast food, slatkiše, masnu hranu i sl. možete slobodno zaboraviti da će te izgledati kao jedan od glumaca iz navedenog filma.


Program treninga 300

a) 25 zgibova sa dlanovima okrenitim napred
b) 50 mrtvog dizanja sa 60 kg
c) 50 sklekova
d) 50 skokova na kutiju visine 60 cm
e) 50 podizanja na ravnoj podlozi, bench šipka sa tegovima od 60kg se drži nepomično u vazduhu dok se nogu podižu i spuštaju, ne dodirujući pod.
f) 50 jednoručnih izbačaja s Kettlebellom od 16 kg
g) 25 zgibova sa dlanovima okrenitim naprijed

Napomenimo da između vežbi nema odmora!!! Tesko a??? Nije svako Spartanac!!!!

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me